منتديات صوت القدس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات صوت القدس

منتديات صوت القدس ترحب بالجميع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابوعطا
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Vote_rcapادخل ومش راح تخسر خدها مني Voting_barادخل ومش راح تخسر خدها مني Vote_lcap 
الوردة البيضاء
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Vote_rcapادخل ومش راح تخسر خدها مني Voting_barادخل ومش راح تخسر خدها مني Vote_lcap 
Admin
emo_girl_abeer
Nadeem-abuhilal
ابو عدي
psychoo-lady-majd
aljagal
abu.auob
محمد عبدالله
المواضيع الأخيرة
» حقيقة الرجال
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالسبت يونيو 13, 2009 11:20 am من طرف nicegirl

» تعلّم أن تبقي فمك مقفلا أحيانا !
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالسبت يونيو 13, 2009 6:33 am من طرف nicegirl

» الحقد و كيس البطاطا
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالجمعة يونيو 12, 2009 6:07 am من طرف nicegirl

» البنت
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالسبت يونيو 06, 2009 5:22 am من طرف محمد عبدالله

» *شـوفـواالأسـتـاذ كيف كشف طلاب الصف*
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالسبت يونيو 06, 2009 5:15 am من طرف محمد عبدالله

» واحد ندل
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالثلاثاء مايو 19, 2009 3:50 am من طرف محمد عبدالله

» انا لست ملاكا
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالخميس أبريل 30, 2009 2:14 pm من طرف ابوعطا

» لن اكف عن حبك
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالخميس أبريل 30, 2009 2:11 pm من طرف ابوعطا

» بتتذكروا
ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 12:00 pm من طرف الوردة البيضاء

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 34 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو nicegirl فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 1074 مساهمة في هذا المنتدى في 249 موضوع

ادخل ومش راح تخسر خدها مني

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر عدد الرسائل : 118
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق

ادخل ومش راح تخسر خدها مني Empty
مُساهمةموضوع: ادخل ومش راح تخسر خدها مني   ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالأحد فبراير 08, 2009 1:50 pm

[size=21]واحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة ، فراح محطة القطر وطبعا هناك النظام آخر تمام ... فراح داخل فى ماكنة التذاكر ، يحط ا المصاري وتنزل له التذكرة ، فراح حط المصاري والتذكرة نزلت له ، والمكنة راحت قايله مرحبا بالاستاذ شلبى سوف تركب قطار رقم 26 وسيصل الساعة الواحدة ، هوة سمع هالكلمة فعجبته الشغلة ، فضل يحط مصاري في الماكنة تعيد يحط مصاري في الماكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط المصاري ، راحت الماكنة

قالت له الاستاذ شلبى ضل يستهبل لحد ما القطر فاتة

فى المتحف المصرى سأل الولد أبوه ,تمثال مين هاد يابابا؟ ,رد الاب : مش عارف يابنى ...... طب صورة مين هاد يابابا؟ , مش عارف يابنى ..... طب مين اللى محنطينه هناك هاد يا بابا ؟؟ , مش عارف يابنى ..... شوية و أم الولد قالتله: ياولد بس كفاية اسئله تعبت أبوك ........, رد أبوه : يامراة خلى الولد يسال علشان يتعلم

واحد دخل صيدلية وقال للصيدلي اعطيني ابرة من اللي بتاخدها مرتي.... الصيدلي قال له شو اسمها؟ قالو
مديحة

واحدة مراة ماصحة كتيرمش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلاص هنعرف وزنها بعد ماطلعت على الميزان الميزان خرج ورقة مكتوب عليها لو سمحتوا ياجماعة واحد واحد بالدور

واحد راح للدكتور بيحكى له عن حالته وبيقول انا كل يوم باصحى الآقى نفسى مندهش ، كل مرة بأ صحى الآقى نفسى مندهش .... راح الدكتور كاتب له على علاج .... فصحى تانى يوم لقى نفسة مش مندهش ............ . فإندهش

مره واحد عازم ناس اصحابه و قدم لهم مانجه فالناس قالوا له مش عيب تجيب لنا مانجه بايته ،، قالهم يعنى هي بايته عند حد غريب

مرة واحد بيستهبل اتجوز واحدة بتستهبل اول ما خلفوا خلفوا ولد اول ما نزل عمل نفسة ميت

كان في واحد شكلو وحش كثيررررربدو يتجوز اتقدم لواحده فبيقول لأبوها: انا يا عمي وبلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله: ما انا برضو بقول استحالة تكون هيك خلقة ربنا

بخيل بيقول لاولاده أوعدكم إذا نجحتوا في الامتحان هاوديكم تشوفوا أولاد بياكلوا في كنتاكي.

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يصير عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من ارجيلة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف شو؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي سيارة ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش اشي من أيام ثانوي.... الطبيب: ولا بدك مية سنة تهبب فيهم شو !!!!!
[/size]
https://2lqudsvoice.alafdal.net
aljagal
عضو نشط
عضو نشط
aljagal

ذكر عدد الرسائل : 65
المزاج : نكيش

مُساهمةموضوع: رد: ادخل ومش راح تخسر خدها مني   ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالجمعة فبراير 13, 2009 3:52 am

مشكور يا ابو فادي يا كبير
abu.auob
عضو جديد
عضو جديد
abu.auob

مُساهمةموضوع: رد: ادخل ومش راح تخسر خدها مني   ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالجمعة فبراير 13, 2009 11:58 am

يا زلمة بس اضحك

حبيبي ابو فادي
ابوعطا
عضو قدير
عضو قدير
ابوعطا

ذكر عدد الرسائل : 236
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: ادخل ومش راح تخسر خدها مني   ادخل ومش راح تخسر خدها مني Icon_minitimeالسبت فبراير 14, 2009 12:11 am

هههههههههههههههههههه
مشكور يا محمد وتقبل مروري

ادخل ومش راح تخسر خدها مني
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادخل للأهمية
» مهم جدا ادخل وشوف
» ادخل وشوف وتأمل